New moon

Jag kan inte bestämma mig om jag tycker att den filmen är bra eller töntig.. Det går i vågor.
Jag gillar filmen bättre än boken och jag gillar inte boken alls!
Men jag tycker att allt inte framstår i den, vilket är synd.

Ge mig den killen med Jakes smile! Jag smälter av det. T O T A L  T!

Jag kommer ha fullt upp fram till på söndag;

Tor:
Skola + Erik Hassle (KÄRLEK!)
Köpa mat + godis
Teaterträning = se på film hemma hos C-J
Springa till Bénka dí - SMESkväll= min linje.
Laga mat till alla som är där
Ha kul
Gå hem med Rebecca
Sova

Fre:
Skola
Volleyboll
Träffa mamma som man inte träffat på hela sju veckor!
göra mig i ordning
gå till Bénka-dí
Sova

Lör:
Dop i malmö vid 11.00


Men det ska bli riktigt roligt! Har inte träffat Love på länge, hoppas att han frtfarande vet vem jag är. Ska bli kul att träffa lilla Tuva också. Jag minns fortfarande när Love döptes, lite mer än fyra år sen nu.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0