Down to the River to Pray


Vi har fått läxa till imorgon, ta ut en stämma från "Down to the River to Pray". Sitter med den nu, så här i sista sekunden.
Fasktiskt en väldigt mysig låt att sjunga!

Jag längtar som F*N till på fredag! Mamma kommer ju hem.. Detta har jag redan sagt va?
Haha, nej men jag saknar henne väldigt mycket.
Jag tycker att det ska vara lag på att föräldrar måste vara hemma.

Hon var inte hemma på sin födelsedag. Det var nästan det hemskaste.


Hur som, jag fick tillbaka mitt atteprov idag. Arg för att jag bara fick VG. Men jag lovade min lärare att "Nästa gång ska jag bannemig ha MVG!" han log och sa att det trodde han att jag skulle få. Så jag ska plugga på lovet!



Saknar att kunna gå ut och gå med familjen. Uuh. Nu för tiden är vi alltid upptagna!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0