Snöstorm och muffns

Idag har jag suttit i skolan sen ca 09.30, Rebecca kom med muffins till mig (och alla andra) vid 10.
Det var riktigt gott! Har ätit.. 5-6 st och man fick två egentligen, vilken liten buse jag är!

Kören blev inställd för att så många var tvungna att åka hem för att bussar kunde bli inställa och så. Tur för mig som bor i stan måste jag ju säga! Så min första och sista lektion började 13.40. Så onödigt för mig att vara i skolan redan 9.30!
Aja. Det kan inte hjälpas, nu ska jag plugga till proven (matte och engelska)




Grymt oredigerad. Vill till Danmark!





Kommentarer
Postat av: kevin

heej! ville bara säga att du har jätte fint blogg . om du behöver hjälp med bloggdesign så kan du kontakta mig :) [email protected]

2010-02-16 @ 04:42:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0