NYTT OBJEKTIV!


Jag är arg. Jag hade skrivit världens längsta inlägg. Sen slutar internet fungera.. och nu... *Poff* borta!

Jag har fått mitt nya objektiv nu! 55-200 mm! Det är U N D E R B A R T! Jag ska ut och fota så snart det blir bättre väder!

Har haft en helt underbar dag idag! Älskar! Jag vet inte varför, men mitt humör har varit tiptop! Jag hade världens bästa skoldag med, började 12.20 och slutade 15.30 Hade två lektioner; kör och fotografisk bild A - Kan det bli bättre?

Jag längtar till HELGEN!

Fredag:
Iris kommer hit och vi ska ha "svullokväll" framför min dator ( Iris och Nadja <3 LG2s - liftarens guide 2ill sverige)
Typ, glass = svullo
Lördag:
öppet hus 10- 13
Sen vid 16 så åker jag och Iris till Linn <3
Ella är där och vi ska ha tjejkväll/ fest eller vad du nu vill kalla det. Jag kallar det PMS (+Ella) kväll!
Söndag:
Plugga röven av mig




Min älskade SMEStröja <3 Hade den på mig idag ( fotot är från idag)





Nyår <3




Nyår <3




Nyår <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0