Fotont och fotograf"jobb"

Uff, jag är verkligen URUSEL på att blogga- sorry!

Hur som- så äntligen var jag hos doktorn för att få min fot kollad. Har ju haft ont sen jullovet började och sen blev det bra. Och sen blev det dåligt igen.. så klart! Och nu har jag haft ont för länge!
Så jag fick ta av mig byxor och strumpor och gå framför en tant för att hon skulle kolla på allt. Allt såg bra ut och jag är inte öm någon stans... Och så klart har jag inte ont just när jag är på sjukhuset! Men jag var tvungen att hoppa över saker på gympan (som jag var på bara en timme innan) för att jag fick ont.
Sånt suger verkligen! Men hon sa i alla fall att jag ska få en kallelse för att få rönkas innom två veckor.
Sånt gillas!
Antigen är det en överansträngning (detta tror jag- jag har dansat ovanligt mycket precis innan jag började få ont) eller så är det sprickor i benet/ vävnaden/ muskelatur ( eller något i den stilen). Båda botas med att vila och inget är farlig.. båda är väldigt naturligt! Naturligt... säger inte alla läkare det? Bara för att det är enklast?

Ajja. Nu får jag inte dansa eller vara med på gympan utan skor. Det kommer bli jobbigt må jag lova, vi får ju inte ha skor när vi dansar.. Det får väl lösas.


Sen en annan nyhet är att jag fotade Paula- åh, detta kan bli långt.. man kan inte säga att hon är min bardomsvän, men min familj kände hennes familj innan jag föddes. Jag har helt enkelt vuxit upp med henne. En gång i månaden hade vi "Matlag" Vi, hennes familj och en familj till. Vi hade ett rullande schema för vem som skulle ha Matlaget. Så helt enketl. Jag träffade henne en gång i månaden under många år. Nu är hon stor och bor inte hemma.
I alla fall! Så ville hon att jag skulle fota lite till hennes hemsida. JAg har redan börjat redigera och jag ska visa den mest "konstnärliga" bilden här. Vet inte om hon vill att jag ska lägga upp fler.

Nu ska jag sätta mig och typ.. hitta på något rolig. Jag vill inte sova  eftersom att första lektionen jag har kommer vara 12.20.. Fast jag ska till skolan tidigare för att Rebecca ska ha bakat muffins <3
Jag är skyldig henne något. Jag älskar muffns!

Puss o natti!!





Paula- Jag gillar verkligen bilden!







Kommentarer
Postat av: Eva

Verkligen fin bild på P! Jag minns när A berättade att hon väntade dig, faktiskt första gången vi träffades.

2010-01-27 @ 20:09:03
Postat av: Paula

Nadja - vill jättegärna se ännu fler bilder, även om jag redan lagt upp en på hemsidan :) och så är jag ju skyldig dig en hundralapp! hur gör vi med det? kanske kan ge den till Linn eller nån så kanske hon kan ge den till dig i skolan - ni går väl i samma klass? kram på dig!

2010-03-24 @ 12:51:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0