2010

Nytt år, nya tag, starta om - är det inte härligt?

Jag riktigt längtar tills 2010 ska sätta igång på riktigt, har en massor med löften jag ska försöka hålla!

Själv har jag haft ett mysigt slut på 2009 med familjen och en annan familj (nära vän med oss). Vi 'barn' kurade ihop oss på min lillebrors rum och såg på film på han dator till fyra på morgonen. Idag (för mig är det fortfarande den 1'a januari- klockan har precis slagit om från 1'a till 2'a) har jag suttit och spelat Sims 3 hela dagen typ. Och tagit en runda på gymet med pappa och min lillebror.

Han har blivit längre än mig nu. Jag kan inte förneka det längre. vi blir lika långa om jag står på tå. Och jag hatar det! Tur att jag är längre än min mamma i alla fall.




Nyårsklänningen och en lillebror som ser helt borta ut (i väntan på gästerna)




Gästerna var sena så jag har väl runt 1000 bilder som är väldig lika den här
























 
Allt från mig! Im.. Idag(!) ska jag klippa mig. Får se hur det blir. Nu ska jag sova- ska upp om sju timmar

Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0