Idag.

Idag har verkligen inte hänt mycket, fick reda på att jag ska ha mitt engelskaföredrag på torsdag. Jippi.
Sen har vi haft gympa, dopp boll och fotboll. fy fan alltså.
vi blev indelade i fyra lag; gul, orange, blå och grön.
Jag var med i det oranga laget. Vi var sex tjejer från min klass och tre killar från teknik. Två av dem var stora som hus! Men sen kom vår lärare och frågade om någon av oss kunde hoppa över till det blåa laget. Dum som jag är anmäler jag mig som frivillig. Helt plötsligt är dessa GIGANTISKA kilalr mina motståndare, hur kunde jag vara så dum?! Och hur kommer det sig att de två största killarna (och farligaste- helt klar. Trodde att de skulle mosa mig flera gånger om) kommer i samma lag?
Jag skrek typ hela tiden " Jag kommer dö, jag kommer dö, jag kommer dö!" Måste tacka till en av teknikkillarna som skrek något i stil med att jag skulle lugna ner mig och köra hårt, att jag inte alls skulle dö.
Det fungerade... Tills jag såg att en av de gigantiska killarna var på väg åt mitt håll. Usch.
Något som är ännu värre är att vi har lunch precis innan gympan. Så på uppvärmningen höll min magsäck på att vändas ut och in. Inte speciellt trevligt. Hade jag varit tvungen att springa ett varv till hade det legat hamburgare på golvet. Äckligt.

Men annars var det ganska bra. Just nu sitter jag och väntar på att Samuels kompisar ska åka hem. För då kan jag laga mat ( nudlar- världens bästa mat när föräldrarna inte är hemma). Fördriver tiden med att redigera bilder, och det är kul! Dock borde jag plugga. Men det kan jag göra sen tycker jag!


Dessa bilder är tagna med min nya kamera som jag fick för att jag kom tvåa i en fototävling.
Inte världens bästa kamera (är bortskämd med en systemkamera ju). Men den är vattentät- viket är bra för att jag bara älskar vattenbilder.
Bilderna är relativt nyredigerade  ( Idag och igår)







Här är en annan redigering. Men jag gillar mer den i färg.



Kommentarer
Postat av: ken

hej de e ken kul att läsa i din blogg många fina bilder oså vi ses

2009-12-06 @ 00:17:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0