Nähäpp.

Jadu, så kan det gå när haspen inte är på.

Det blev inget. Det skulle aldrig funka. Jag är besviken, men glad på samma gång. Svårt att förklara.

Jag älskar att få säga "jag tycker synd om mig själv". Och idag är en sån dag då jag får missbruka det hur mycket jag vill. Jag ligger i sängen och hostar och jag låter som en hes kråka.
det väsrsta är att jag ska sjunga hela dagen i skolan imorgon. jag kommer inte klara av det. Dels för att min hals gör så ont! och dels för lite andra saker.

Har lovat att sova (nu!!) för min mamma hon säger att sömn är mirakelkuren för sjukdommar. Hoppas att det hjälper mig att klarna mina tankar.


Jag kommer inte gråta den här gången. Jag har blivit stark- så stark












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0