Jullov!

Jag har helt missat det här med att det är julafton på torsdag.. I mitt sinne är det fortfarande september. I mina tankar är det minst två veckor kvar innan julafton.. Som jag tänkte använda för att handla julklappar.. Men nej, så snäll kände inte 'de övre makterna' för att vara. Nu får jag stressköpa presenter!! :(

Helgen har varit helt klart jobbig, men rolig! Har haft fem föreställningar sen en knytis efter sista. Det blev en hel del kramar (mer än vanligt- och det vill inte säga lite!)  MYSIGT!

Just nu ligger jag i min mammas och pappas säng med datorn i knät, har nydligen ätit vaniljglass med choklad. Smarrigt!

Förlåt att jag varit så jävla off. Men det händer så mycket skit för tillfället. Pallar inte blogga om det.

Detta kommer bli den konstigaste julen på länge. Jag vet redan vad jag kommer få i julklapp- en morronrock och ett objektiv ( 55-200 mm) Sen antagligen en skiva, om pappa kommer ihåg den. det är lite tråkigt att veta vad man ska få.. Men skönt att veta att jag får allt jag önskar mig!






Nej, jag skadade mig inte på bilden- jag lovar!




Kommentarer
Postat av: Anne

Kan man lita på det?

2009-12-22 @ 11:22:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0