Jävla läxor

Jag är ledsen, men jag har inte haft tid att blogga. Att gå på gymnasiet är krävande, kommer hem och sover några timmar efter skolan sen gör jag läxor.

Just nu nitter jag nere i källaren med datorn i högsta hugg och gör engelska. Jag har både svenska prov och engelska föredrag imorgon och jag är bara så stressad, har knappt pluggat på svenskan och klockan är snart läggdax. Men jag är snart klar med engelskan och det är ju bra!

Idag bar riktigt bra:
Klassråd- pratade om lucia och så
Matte
lunch
Svenska
Dans
Håla- eftersom att några redovisade idag och vi ska redovisa i små grupper.
Julshow sen vid fyra och kom hem vid sju

Hålan var trevlig, vi som inte hade engelska (I klassen har bara några kvar Mikael medan resten har Lisa- vi va för många, runt trettio pers), vi dansade och tjoade. Hände massor med saker!

Nä, nu ska jag fortsätta skriva engelska sen ska jag äta glass!
Jag älskar glass.







Något som stör mig otroligt mycket är att jag egentligen skulle till Grekland nästa vecka för att hälsa på min mamma, men i och med att vi har lucia på fredagen kunde jag inte det, jag vill ju inte missa lucia!
men som plåster på såren ska vi antagligen till New York!
Bara det att varje gång jag och mamma planerar en resa händer det något.
Prag- Mamma blev sjuk
Berlin- Det blev inte av, jag åkte dit med skolan
Irrland- mammas fick en inflammation i foten
Grekland- jag har lucia
New york- ??






Kommentarer
Postat av: disa

har du tagit bilderna? APFINA, som alla andra;D WOW, NEW YORK! Var där i somras och det är, seriöst, paradiset på jorden.. Blev helt kär och nu tjatar jag om att få åka dit igen..hela tiden! Är jätte avundsjuk..! ;)

2009-12-06 @ 14:02:26
URL: http://disisdisa.devote.se
Postat av: Sanna.

Tack själv :)

2009-12-07 @ 20:04:54
URL: http://tuchulcha.blogg.se/
Postat av: disa

SV: haha ja, det behöver du inte vara rädd för iaf;P jag kom iaf hem med typ över 2000 bilderXD

2009-12-07 @ 20:26:55
URL: http://disisdisa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0