Helgen

Ouff, skrev ett jättelångt inlägg. Sen råkade jag trycka någon stans så jag kom in på en annan sida. Så var allt borta. Så jag orkar inte skriva lika utförligt. Men men!

I helgen har jag:
Fredag:
Lan hos Martin med Martin, Rasmus, Tor, Fabian och Linn, mysigt! Kom hem och somnade vid tre på natten.
Lördag:
upp vid åtta, klockan tio var det träning till klockan fem. Sen åkte jag hem till Martin igen, vi gick och la oss vid tretiden. Fast Fabian hade blivit utbytt mot en liten kille som kallades för Bulan.. eller så hette han Bulan. Julia var också där. Ajja!
Från början sov vi fem personer i Martins 90cm's säng. Jag låg mellan Martin och Rasmus. Martin hade armen runt mig och jag hade armen runt Rasmus. Mysigt värre. Martin låg skavfötters med Tor och Jag har inte den blekaste aning om gur Bulan låg. Men han hade sina ben på mina vet jag. efter ett tag stack Martin och Bulan ner och la sig i soffan. Så vi vart bara tre i sängen i stället. Men det räckte och blev över.
Söndag:
Åkte hem vid tolv tiden. Klockan två hade jag solosång med C-J och klockan halv fyra var vi på SMES i kyrkan och hjälpte till att kröna lucian. Det var trevligt men jag var bara så trött! Jag till och med nickade till ( det betyder att jag nästan somnade om du inte visste det) på Linus axel.

Idag har varit en vanlig tråkig måndag.
Fast jag har tagit ut fyta av mina bilder till mig själv och två som jag ska ge bort. Jag har bestämt mig för att jag ska göra en fotovägg.. eller hörna!
Dessa bilder har jag än så länge:



Min mun med ett halsband













Kommentarer
Postat av: Natyra

assnygga bilder najda! Älskar svanbilden. Du ÄR grym. Mina skor kommer ju också in på en liten hörna. Det där med fotovägg är bra. Ska fundera starkt på att göra samma sak! Vi får ut och fota någon dag har riktigt bra ideer, eller tror det XD

2009-12-08 @ 17:26:26
URL: http://natyraas.blogg.se/
Postat av: saga

Du är så himla duktig på att fota!

2009-12-08 @ 21:14:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0