Fullt upp

Jag har fullt upp med träning. Är det inte de ena är det de andra. Jag borde plugga texter till premiären på fredag. Men i stället sitter jag här. fy på dig Nadja.
Fast jag är glad. Kim made my day!

Skolan idag va jobbig, men helt okej. Jag känner att jag har tagit ett kliv i rätt riktning när det gäller en av mina vänner som det har varit ganska stelt med nu en tid. Tack Michelle. Hade du inte lagt hennes hand i min hade hon och jag nog fortfarande haft det jobbigt.

jag har så mycket jag vill säga. Jag vill klaga på julshowen- den tar all min tid. Men samtidigt är det detta jag vill göra. Uff.

Vet ni vad? För mig är det fortfarande september. Jag kan inte fatta att det är December! JAG MÅSTE KÖPA  JULKLAPPAR!!









Låt mig låna din kraft <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

S-S-SJUKT FIN BILD :'))

2009-12-21 @ 18:06:56
URL: http://ifallwithoutmywings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0